Kaip atsikratyti antsvorio sveiku būdu?

Kaip atsikratyti antsvorio sveiku būdu?

Nedaugelis iš mūsų yra patenkintas savo svoriu. Atrandame vis naujus būdus, kad svarstyklės parodytų kelis kilogramus mažiau, dažnai mūsų pastangos baigiasi nesekme arba greitai grįžtame į savo buvusį svorį. Kaip efektyviai numesti svorį?

Nors visą laiką kartoja mums, kad dietos-stebuklai, tai blogiausia įmanoma išeitis iš šios situacijos, tai ir taip prikimabame prie sekančios kuracijos, rastos laikraštyje arba internete, dėka kurios per kelias dienas, pradėdame sau patikti. Kas gi pagaliau nenorėtų pamatyti rezultatų jau šiuo metu, o ne vietoj to, per mėnesius atsisakinėti mėgstamiausių produktų? Tačiau, kad nepalūžti dėl vis pasikartojančio nuotykio su yo-yo efektu, reikia rasti aukso vidurį, kuris yra keliose paprastose taisyklėse.

1. NE - badavimui, TAIP - racionaliai mitybai. Įsitikinimas per jėgą, kad visko atsisakymas yra trumpiausias plokščio pilvo pasiekimo kelias, prives mus tik prie neapkenčiamo yo-yo efekto (nes neįmanoma badauti visą gyvenimą), o be to prie organizmo išsekimo. Kiekvieno pagrindinio valgio atisakymą pakeiskime, pakeiskime dažnesniu valgymu (kas 2-3 valandas), tik mažesniais kiekiais. Tai prives prie to, kad Jūsų metabolizmas bus nuolat aktyvus ir mūsų organizmas sudegins į jį patenkančias kalorijas, nebus reikalo kaupti velyvesniam laikui, kaip tai atsitinka mažo kaloringumo dietų atveju.

2. Įpročių pakeitimas į geresnius. Nors ir atrodo kitaip, reikia nedidelių pokyčių, kad pasiekti didelius rezultatus, pasirinkti mineralinį vandenį vietoj spalvoto, gazuoto gėrimo, mažinti maistą pagamintą ant riebalų, apriboti saldumynus, vietoj jų valgyti vaisius ir mažinti kaloringus užkandžius.

3. Daugiau judėsio. Nėra geresnio svorio numetimo metodo, negu sportas ir pratimai. Norint pasiekti geriausius rezultatus verta lankyti reguliarias treniruotes fitneso klube, ar centre kur daugiausia dėmesio skiriama konkrečiai sporto kategorijai, be to pridėti pratimus tamtikroms kūno dalims, nuo kurių labiausiai norėtume atsikratyti riebalų.

4. Ruoškite maistą namuose. Didžiausias svorio numetimo priešas, yra nesveiki užkandžiai, kuriuos dažnai valgome darbe ar tarp užsiėmimų ir patiekalai gaminami ne namuose. Kad pašalinti šiuos priešus, reikia pašvesti šiek tiek laiko, sumuštinių ar salotėlių paruošimui, kurias pasimsime į darbą, ir pietums kuriuos tik pašildysite parėję namo. Visada turėkime su savimi sveikus užkandžius – migdolus, morkas ar natūralų jogurtą – dėka to išvengsime greito aptarnavimo bare ar prie automato su saldumynais apsilankymo.