Kaip sustiprinti organizmo imunitetą?

Kaip sustiprinti organizmo imunitetą?

Kasdieninis stresas, greitas gyvenimo tempas, sėdimas darbas. Visi šie veiksniai efektyviai mažina mūsų organizmo atsparumą. Ką mes galime padaryti, kad sustiprinti imunitetą?

Dažnai peršalate? Arba dažnai sergate ta pačia liga? Pervargstate net lipdami laiptais ir kankina nemiga? Be abejo, turite nusilpusį imunitetą. Susipažinkite su mūsų patarimais, kurie padės Jums pagerinti sveikatos būklę.

1. Miegokite ir dar kartą miegokite.

Kad taisyklingai funkcionuoti, suaugusio žmogaus organizmas reikalauja optimaliai 7-8 valandų miego per parą. Kai naktiniam relaksui ir poilsiui skiriame mažiau laiko, tai turi neigiamą poveikį mūsų imuninei sistemai. Tada pervargęs ir neurotiškas organizmas tampa palankesnis įvairių rūšių infekcijoms, ir mes nuolat sergame.

2. Judėkite

Sustiprinsime organizmo atsparumą, kai kasdien nepamiršime apie fizinio aktyvumo dozę. Kiekvieną dieną privalome sau pateikti bent vieną ilgą ir energingą pasivaikščiojimą, tačiau reikia nepamiršti ir apie reguliarią, tris kartus per savaitę treniruoklę. Kad pasirūpinti judėjimu, verta užsirašyti į fitneso užsiėmimus arba pradėti bėgioti. Geras sumanymas, tai įrangos sportuoti namuose įsigijimas (pvz. naminis dviratis) ir sistemingas jo naudojimas.

3. Pateikite sau antioksidantus.

Imunitetą sustiprins antioksidantai, kurie apsaugo mūs organizmą nuo laisvųjų radikalų atakų, kurie dažnai priveda prie įvairių ligų ir infekcijų. Taigi, siekiant pasinaudoti teigiamu antioksidantų poveikiu verta papildyti dietą didesniu daržovių ir vaisių kiekiu. Puikus būdas, pvz. suvalgyti vieną obuolį, nors prieš vieną valgį per dieną.

4. Atsipalaiduokite

Kad padėti organizmui regeneruotis ir sustiprinti atsparumą, verta kasdien rasti laiko atsipalaidavimui ir vertingam relaksui. Vietoj žiūrėti televizorių ar sėdėti Facebook‘e, paskaitykime įdomią knygą ar pasikalbėkime su patikimu žmogumi. Taip pat verta pasilepinti, atsipalaiduoti vonioje arba „namų spa”.